SMG vs. manual
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: SMG vs. manual
W SMG jak jazda bokami to tylko z gazu i zarzucenia autem. Jeżeli chcesz sobie dużo i skutecznie polatać bokami to tylko manual.
Re: SMG vs. manual
Mam, ale nadaje się on tylko do zostawiania na nim samochodu.lukaszgsm pisze:a masz reczny ? w RWD
W ogóle jak ty to sobie wyobrażałeś robić? wrzucić na luz, pociągnąć za ręczny i znowu wrzucić bieg? Samo przekładanie ręki zajmuje za dużo czasu. Do driftu SMG się nie nadaje. A żeby ręczny w M3 w ogóle wprowadzał samochód w poślizg musisz go zmodyfikować.
lukaszgsm, zadajesz strasznie dużo dziwnych pytań i moim zdaniem zbędnych. Proponuje zacząć od napisanie do czego chcesz używać tego samochodu, wówczas nie dość że będziemy mogli ci lepiej doradzić to jeszcze zaoszczędzimy sporo czasu na takie dziwne pytania

Chociaż mam wrażenie że sam do końca nie wiesz jak chcesz używać tego samochodu.
Re: SMG vs. manual
ok czyli nie jest tak zle
jedyna wada ze sobie nie mozna strzelic ze sprzegla
ktos wczesniej napisal ze jezeli mnie obroci i pojade tylem to uszkodze skrzynie i obroce silnik w druga strone
czy jest to mozliwe i czy ktokolwiek zalatwil w ten sposob M3 z SMG czy to tylko domysly?
nie powinno sie rozsprzeglic przy takim przeciazeniu ?
jedyna wada ze sobie nie mozna strzelic ze sprzegla
ktos wczesniej napisal ze jezeli mnie obroci i pojade tylem to uszkodze skrzynie i obroce silnik w druga strone
czy jest to mozliwe i czy ktokolwiek zalatwil w ten sposob M3 z SMG czy to tylko domysly?
nie powinno sie rozsprzeglic przy takim przeciazeniu ?
Re: SMG vs. manual
lukaszgsm, to pisałem ja, gdyż taka była wówczas diagnoza. Jak się okazało zawory musiały się krzywić od czegoś innego. Teraz ciężko będzie dojść do tego co się stało gdyż po pierwsze nie wiadomo na pewno co się tak naprawdę stało, a potencjalnych przyczyn jest kilka.
Re: SMG vs. manual
ok czyli miales awarie na torze ? zaraz po tym jak wywinales 180 stopni ?
ja szukam dla kolegi z miasta czujnika przeciazenia do skrzyni SMG (do E36) byc moze on wlasnie pomaga rozsprzeglac w takich sytuacjach
po tej awari miales jakies bledy jesli chodzi o skrzynie/ naped ?
tak wogole to M3 ma lancuszek czy pasek rozrzadu ?
pozdrawiam
ja szukam dla kolegi z miasta czujnika przeciazenia do skrzyni SMG (do E36) byc moze on wlasnie pomaga rozsprzeglac w takich sytuacjach
po tej awari miales jakies bledy jesli chodzi o skrzynie/ naped ?
tak wogole to M3 ma lancuszek czy pasek rozrzadu ?
pozdrawiam
Re: SMG vs. manual
Nie, nie miałem. Problem zauważyłem chyba następnego dnia. Jedyny objaw to było takie tykanie.lukaszgsm pisze:ok czyli miales awarie na torze ? zaraz po tym jak wywinales 180 stopni ?
Nie, do dziś wszystko jest sprawne.lukaszgsm pisze:po tej awari miales jakies bledy jesli chodzi o skrzynie/ naped ?
Podwójny łańcuch. Wygląda to tak:lukaszgsm pisze:tak wogole to M3 ma lancuszek czy pasek rozrzadu ?

Jakby co to ja mam manuala.
Re: SMG vs. manual
lukaszgsm, kup manuala i nie marudź
I tak jak wyżej napisał Maros:
No i w manualu masz jedną rzecz mniej jaka może się zepsuć - SMG
I jeszcze jedno uświadomienie: SMG to nie automat, jak to wielu sobie myśli... Jest opcja automatycznej pracy, ale to nadal... eh.

A uwierz mi, że w SMG będzie ci tego brakowało z czasemMaRoS pisze:W SMG jak jazda bokami to tylko z gazu i zarzucenia autem. Jeżeli chcesz sobie dużo i skutecznie polatać bokami to tylko manual.

No i w manualu masz jedną rzecz mniej jaka może się zepsuć - SMG

I jeszcze jedno uświadomienie: SMG to nie automat, jak to wielu sobie myśli... Jest opcja automatycznej pracy, ale to nadal... eh.